MBU Otomotiv Cupra Test Sürüş Aktivitesi Yoğun İlgi Gördü

MBU Otomotiv Cupra Test Sürüş Aktivitesi Yoğun İlgi Gördü
  • Genel
  • 9 Ekim 2023 21:05
  • A+
    A-
REKLAM ALANI

MBU Otomotiv’in “Bizden Birisiniz” teması ile gerçekleştirdiği organizasyonda, 2022 yılında otomotiv sektörünün en hızlı büyüyen otomobil markası Cupra yoğun ilgi gördü.

Müşterisi ile en ilgili marka olma ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmet sağlama vizyonuyla kurulan MBU Otomotiv, Cupra ve Seat markalarının satış, servis, yedek parça ve aksesuar hizmetlerini uzman kadrosu ve ISO 9001 standartları altında İzmir’in Gaziemir ilçesinde 5500 m2 kapalı ve 1000 m2 açık alana sahip en son standartlar eşliğinde yenilenmiş plazasında sunuyor.

MBU Otomotiv kurucusu M. Burak Usmen “Hizmet verdiğimiz sektörlerde, müşterilerimizin beklentileri ve ihtiyaçları doğrultusunda, en güvenilir ve en kaliteli hizmeti sunmak vazgeçilmez çalışma prensiplerimizden biri. Çalışmalarımız hizmet sağladığımız tüm sektörlerde, öncü rolümüzü muhafaza ederek, çalışanlarımızın ve müşterilerimizin memnuniyetlerinde sürekli iyileştirme sağlamaya odaklı. Seat markamız her zamankinden daha güçlü ve hali hazırda tarihindeki en iyi ürün yelpazesine sahip durumda. Seat markamızın anahtar modelleri, Ibiza, Arona ve Leon için hedeflerimiz üzerinde satış seviyesine ulaşmış olmak bizim için önemli bir gurur vesilesi” açıklamasını yaptı.

REKLAM ALANI

MBU Otomotiv Genel Müdürü Yardımcısı Süha Usmen “Cupra logomuzun ilham kaynağının, kabile toplumlarının cesareti ve kararlılığını yansıtması hayata geçirdiğimiz bu ve buna benzer etkinlikleri pratiğe geçirme arzumuzun oluşmasında motivasyon kaynağımız oluyor. “Cup” ve “Racing” kelimelerinin birleşiminden oluşan Cupra markamızın sürdürülebilirlik, performans ve estetik özelliklerinin ön plana çıktığı modellerini ziyaretçilerimize unutamayacakları bir test sürüşü ile sunduk. Nihat Sırdar ile Sivrisinek programının bayiliğimizden canlı yayını ve özel test sürüşü aktivitelerimiz etkinliğimize katılan ziyaretçiler ile MBU Otomotiv ve Cupra markalarımız arasında duygusal bağ oluşturmaya zemin yarattı. Bununla beraber ziyaretçilerimiz ürün ve hizmetlerimizi hafızalarında olumlu ve kalıcı izler bırakacak şekilde deneyimleme fırsatını yakaladı.” dedi.

REKLAM ALANI
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ